Hovězí plátky na rajčatech

Hovězí plátky jsem naklepala, osolila a opepřila. Na lžíci olivového oleje jsem zpěnila půl cibule a plátky na ně dala osmahnout. Základ jsem udělala ve skleněném pekáčku, do kterého jsem pak přidala čtyři keříková rajčata, snítku šalvěje, rozmarýnu a tymiánu. Lehce jsem podlila vodou, přiklopila vrchní částí pekáče a pekla doměkka na 180 stupňů v troubě.

Masu jsem se prakticky nemusela věnovat, vypekla se hezky tmavá přírodní šťáva, vyjmula jsem snítky bylin a bylo hotovo. Přílohu jsem udělala z vařených brambor, z nich jsem slila vodu (ne úplně všechnu), brambory jsem rozšťouchala a přidala půl konzervy směsi fazolí ve slaném nálevu.

Na porci jsem počítala 150 g masa, cca 100 g brambor a 70 g fazolí. 

Celková energetická hodnota 1 porce. 1680 kJ, 37 g bílkovin, 30 g sacharidů, 8 g vlákniny a 13 g tuků.

Prohledat tento blog