Luštěninová polévka

Na lžíci oleje jsem přidala do hrnce 1 jarní cibulku, 2 listy řapíkatého celeru, vše pokrájené na malé kousky, 1 celé rajče, 1 červenou papriku, 1 menší bílou, 200 g libového hovězího masa, osmahla a poté zalila vodou, přidala polévkové koření a nechala vařit asi hodinu. Během vaření jsem přidala půl hrnku loupané žluté čočky a nakonec konzervu směsi fazolí a cizrny. Polévku jsem nezahušťovala, dochutila jsem ji solí, kořením do chilli con carne a větvičkou polévkového koření magi, co mi roste v truhlíku. Každá polévka je s ním lepší. Rajče se v polévce rozvařilo a zbytek se slupkou jsem později vyhodila. Zahuštění jsem neudělala, jelikož šetřím moukou, kdo má rád polévku zahuštěnou, mohl by část konzervy rozmixovat a tím by vznikla více krémová konzistence.
Tato polévka byl pokus o napodobené mexické polévky z jedné restaurace. Může se využít jako samostatný oběd nebo večeře.

Výživové hodnoty na 1 porci: 900 kJ, 19 g bílkovin, 18 g sacharidů, 5,5 g vlákniny a 7 g tuků.

Prohledat tento blog