Doslov

V době studia hotelové školy jsem propadla ve třetím ročníku v pololetí z nauky o výživě. Do konce školního roku se mi sice podařilo všechno zvrátit a zlepšit na trojku, ale hodnocení „dobré“ se mi zdálo přesto špatné. Nauka o výživě byla mým dluhem do budoucího života a ke studiu mne donutila alergie a jiné neduhy.

Pochopila jsem, že ve stravě je většina úspěchu, přečetla spoustu knih a příruček, abych měla v hlavě ještě větší zmatek, protože doporučení jsou protichůdná. Ze všech informací si pro sebe vybírám to, co se mi zdá nejlepší, a využívám rady, které mi dávají nějaký smysl. Nepovažuji se sice za odborníka ani na hubnutí, ani na výživu, ale mám řadu osobních zkušeností a radami jsem pomohla i jiným. Hlavním předpokladem k úspěchu je stejně pevná vůle.


Děkuji mým kámoškám, které to přetrpěly se mnou. Úplně všechno se nám nepovedlo, ale už víme, co s tím. S odstupem jsem absolvovala pravidelné kontroly u dvou lékařek. Zlepšilo se mi zdraví a došlo k celkovému ozdravení. To je dobrá motivace.

Prohledat tento blog