10. Blížíme se do finiše

Je to pořád dokola to samé, stále jsem zamilovaná a snažím se dodržovat všechna pravidla. Všechno má svůj čas a já si dala předsevzetí, že tentokrát to vydržím. Buď se váha pohne, nebo ne. Pohnula se, to je znamení, že chyba byla ve mně, v ničem jiném. Ráda se dívám na nohy a dokonce mě napadlo vyzkoušet si kalhoty, které mi byly dříve akorát. Spadly ze mě, u jiných je mi guma pěkně volná a splaskla mi druhá brada.

Koupila jsem si kosmetiku a už se vrhám na vrásky. S nimi to ale asi bude těžší.  Pro začátek tedy zkusím najít kosmetičku. Klikám na slevu a kupuji si dáreček: ošetření pleti laserovou škrabkou. Už vím, o čem to je, škrabka nádherně čistí pleť a ošetření je bezvadná relaxace.

Miluji masáže a vůbec všechno, co nám zpříjemňuje život. Moje dlouhodobé hobby je zájem o různé techniky samoléčení, čínskou medicínu, ayurvédu, léčení pomocí stravy. Zajímá mě to. Taky vím něco o měsíci, o hvězdách, zajímá mě psychologie a nastudovala jsem snad všechno o obezitě. Přečetla jsem toho hodně, ale knihy, které obsahovaly hodnotné informace, bych mohla spočítat na prstech u rukou. Abych nebyla nespravedlivá – u obou rukou. Připadá mi zbytečné z toho něco citovat, to, co chci předat, je jen to nejdůležitější, co pro mě mělo nějaký smysl. Píšu to do blogů a radím kamarádkám. Jedinou podmínkou je, že na to musí přijít řeč. Informacím musíme být přístupni, nemá cenu někomu něco vnucovat. Kdo chce, vyzkouší a třeba zařadí něco do života.

Motto na tento týden:
Nejlepší věci v životě jsou zadarmo.

Hmotnost:     ___________

Úkoly na tento týden:
Počítat, zapisovat, vydržet!
Pořád opakovat přání, jestli se nesplnilo.
Napsat si nejlepší jídlo za minulý týden.





Prohledat tento blog