Krůtí závitky

Z krůtích prsou jsem uřízla dva plátky a rozklepala je. Osolila, naplnila dvěma kousky cibule, kouskem syrové okurky a kousky nakládané papriky (trochu pálivé). Přidala jsem lžičku hořčice a zabalila jako ptáčka.

Na kapce oleje jsem opekla větší cibuli, přidala oba závitky, osmahla je a pak jsem všechno podlila vodou a okurkovým lákem, přidala ještě hořčici, kousky nakrájené kyselé okurky a pepř. Vše jsem nechala podusit doměkka za občasného podlívání a zamíchání. Abych toho měla více, nasypala jsem ještě pár sójových nudliček, které se krásně uvařily i s masem a omáčka je ochutila. Pak jsem závitky i nudličky vyndala, omáčku promixovala tyčovým mixérem a znovu maso vložila dovnitř. Sójové maso je energeticky zhruba stejné s krůtím, takže mi ze všeho vznikly tři porce. Po sečtení energie měla jedna porce i s porcí rýže (50 g syrové) celkem 1500 kJ.

Prohledat tento blog