První den

Takže rozhodnuto. Dalších 30 dnů se budeš stravovat jako pračlověk. Tedy ..... to samozřejmě tak úplně ne, máme přece trouby, sporáky, takže jako normální člověk, jenom ze stejných surovin.

Určitě ti to neublíží, jenom prospěje. Jediný zádrhel bude asi na víkendu v Karlových Varech, kam se chystám s kamarádkou zhruba v polovině, ale snad to nějak dám. 

Je to závazek, takže směle do toho!

Zvážila jsem se, změřila i glykemii a teď do přípravy jídelníčku. Už snídaně bude asi dobrodružství, říkám si, ale nakonec to proběhlo docela hladce:

Snídaně: 2 vejce a pár koleček turistického salámu jsem osmažila jako omeletu, přidala kyselou okurku a kávu

Svačina: 4 švestky, jinak jen voda

Oběd: dušené hovězí maso s hráškem, vařené brambory a čaj matcha

Odpolední svačina: 3 švestky, káva s kokosovým mlékem

Večeře: salát z půlky okurky, 2 rajčat, 1/2 avokáda, 1 malé cukety a 4 žampiónů, které jsem spolu s cuketou podusila na olivovém oleji a pak smíchala teplou zeleninu se studenou, lehce přisolila

Jako druhou večeří jsem si dala malý hrozen vína.

Hlad jsem vůbec nepociťovala (asi nebylo proč), nic mi nechybělo a v kalorických tabulkách, kam si všechno zapisuji svítila červená jen u cukru (to ten hrozen), ale kaloricky dobrý výsledek, poměrně slušný podíl vlákniny, zato málo bílkovin. Musím se nad tím zamyslet!

Přestože jsem už týden unavená z důvodu probíhající virózy, večer jsem se cítila dobře a měla jsem více energie. Asi po čaji.


Prohledat tento blog