Druhý den

Druhý den nastal problém se snídaní, protože jíst každý den vejce asi není úplně optimální a v lednici jsem nic jiného neměla. Napadlo mě vzít si ovoce, akorát mi syrové nedělá moc dobře na trávení, tak jsem se rozhodla udělat teplou snídani.

Snídaně: připravila jsem ji ze 2 jablek, 2 švestek, špetky skořice, špetka oříšků a špetka goji tak, že jsem jablka ohřála a podusila s ostatními surovinami a pak to snědla. Snídaně byla lehká a zasytila mne.

Dopolední svačinu jsem vynechala a pokračovala obědem, který byl stejný jako první den, protože jsem si uvařila 2 porce. Byly tedy brambory, dušené hovězí a hrášek.

Odpolední svačina: 3 fíky a káva s kokosovým mlékem (mimochodem jsem zjistila, že mi to moc nechutná)

K večeři jsem měla chuť na rybu, ovšem v podobě rybího salátu to nebylo ideální. Snad se pro jednou nic nestane. Na závěr jsem si ještě dala drůbeží vývar se zeleninou.

Pocity: hlad ani chutě nemám, akorát mě pořád trápí viróza. Zatím všechno v pohodě. 

Plánuji si jídelníček na další dny a nakoupila jsem samé rybí dobroty.

Prohledat tento blog