Čtvrtý den

Další, už čtvrtý den pokračuji stravováním ve stylu whole30.

Cítím se dobře, akorát mám pocit, že jsem trochu agresivní. Nemyslím to v tom smyslu, že bych na někoho vrčela, ale začínám si víc uvědomovat věci, které jsem dřív přehlížela. Počasí je nestálé, chvílemi dokonce prší.

Ranní hmotnost i glykemie lehce stouply, ale výkyvy jsou v normě.

Necítím hlad ani chutě na nic zakázaného. Nic mi nechybí a zdá se, že viróza pomalu ustupuje, jen ještě doléčit kašel.

Jídelníček:

Snídaně: 100 g šunky a rajče

Svačina: Hroznové víno (po něm mi před polednem opravdu po dlouhé době kručelo v břiše)

Oběd: Dojídám zbytky - 150 g celerový salát smíchaný s půlkou balení matjesů a rajče. Na tom jsem si opravdu pochutnala.

Odpolední svačina: Švestky

Večeře: Byla chudá, ještě mi zbyly asi 2 lžíce salátu, cuketa a rajče.

Později večer mě trochu dohnal hlad, dala jsem si neslané arašídy a teprve teď zjistila, že jsou to luštěniny, takže si budu muset svůj program asi prodloužit.

Celkově se cítím dobře a studuji další informace. Nemám pocit, že o něco přicházím, vlastně mám nyní pocit, že naopak získávám. Zatím to neumím přesně definovat, ale časem to určitě přijde!

Prohledat tento blog