9. - Jsem zamilovaná

Asi budu vypadat jako padlá na hlavu, ale já se zamilovala. Není v tom žádný chlap, jak jsem psala v úvodu, pro chlapy nemá cenu to dělat, ale já si zamilovala nové pocity štěstí, které nyní prožívám. Cítím se tak lehce, cítím, že jsem to zvládla a ustála spoustu krizových okamžiků.
Kdybych měla uvést, co je moje krizové místo, tak je to jednoznačně restaurace se smaženými kuřaty. Když o ní psala kdysi Elizabeth Taylorová, jak miluje smažená kuřata a hranolky, tak mi připadala podivně. Po čase jsem propadla stejné vášni a shledala, že jídlo nacucané tukem, které jsem si dopřávala sice jenom občas, ale bez rozmyslu, je docela zrádná potvora. Zažere se do paměti a pak voní a láká, kdykoli člověk projde kolem okénka. Naštěstí se moje cesty nyní s touto restaurací míjejí, ale nastala situace a já zůstala mimo domov v době, kdy byl čas na jídlo a můj žaludek se hlásil o slovo.

Dobrá, říkám si, musím ale zvládnout vnitřní hlas a vybrat něco s rozmyslem. Dříve jsem si myslela, že jsou meníčka v té restauraci daná a jinak se sestavit nedají. Namísto hranolek si sice pravidelně dávám kaši, ale najednou se nepoznávám, když říkám, že chci jenom kuře, salát a colu light. Opravdu přišla proměna, můj mozek asi zešílel a nepřipustil ani nášup v podobě osmažených křidélek nebo porci navíc. Jediný můj hřích byla omáčka barbeque, ale kuře moje chutě uspokojilo, připadala jsem si sytá a zajedla to salátem.
Hurá! Tomu říkám výhra sama nad sebou!
Nejvyšší čas se otestovat víc!

Nakupovat je nejlepší s plným žaludkem, člověk toho koupí o něco méně. Jenomže na tyhle pověry už nedávám, raději nakupuji více, ale pěkně si to rozdělím. Abych nepropadala vlčímu hladu, musím pořád dodržovat krátký, maximálně tříhodinový odstup mezi jídly. Pak přišla druhá testovací příležitost. Zase restaurace stejného řetězce a podivné lákání ji navštívit. No, co, dám si večeři o něco dříve, pak nebude čas, říkám si a jdu si objednat k pultu. Mozek kupodivu reaguje stejně, dávám si jenom kuře, malý salát a nápoj. Pochutnala jsem si jako nikdy a mohla jsem se pochválit.

Právě se mi zdálo, že jsem překonala sama sebe. Stejně kontrolovaně si nyní dopřávám občas obložené chlebíčky, ale zatím se mi daří nedávat si žádné saláty, majonézy, přebytečné tuky a pečivo. Nejsem na konci cesty, ale chtěla bych ještě vydržet. Tímhle tempem ze mě zatím anorektička nebude. 

Hmotnost: _____________

Úkoly pro tento týden:
Stejné jako minule.
Navíc si napiš, co se ti minulý týden povedlo a naopak nepovedlo.


Motto týdne:
Láska prochází žaludkem.


Prohledat tento blog